Sider

2. oktober 2016

Crazy yarn lady

Nogle gange blir man bare så opslugt af at følge med og få hverdagen til at hænge sammen. Den sidste måned har jeg dedikeret til at få barselslivet til at give mening for mig og med at få rutinerne på plads på ny. 

Det har så på ingen måde betydet at det kreative har stået stille, tvært imod. Her er en lille gennemgang af mine færdige projekter indtil videre ;-) 

Fødselsdagskort 
 

Færdig kambur sweater 
 

Færdigt stykke bidelegetøj til lillebror 
 
Benvarmere til niecen
 

Sekskanttæppet, der langt om længe blev monteret
 

Kort til en barnedåb 
 
 

Et stk færdig bobletaske 

 

 

Et stk bidering med kaninører
 

Et stk færdig poncho også til niecen ( billedet her mangler kantningen og at hæfte ender) 
 

Et kort fordi jeg ku 
 

Ham her mangler kun et ansigt ;-) 
 

Og så er der alle de andre ting der har fået kærlighed men stadig ikke er færdige. Meget af det er garn projekter, alene fordi en god gang bækkenløsning holder mig fanget på sofaen meget af tiden. Flere af projekterne fortjener et helt indlæg for sig selv, hvilket jeg håber på at få lavet til jer snarest. Indtil da vil jeg strikke lidt på et par strømper jeg er igang med ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar