Sider

8. oktober 2011

En lille fin bog

Kender i det at man gennem tiden har fået samlet sig et ordentligt bjerg af kort fra nær og fjern. De er alle fine, man har ikke rigtig noget at bruge dem til og man nænner ikke at smide dem ud. Jeg får rigtig mange fine kort fordi jeg er medlem af noget der hedder www.swap-bot.com . Det er en side der formidler kontakt mellem kreative mennesker over hele jorden, sådan at man kan bytte kunst med hinanden. Med disse swaps får man stort set altid et fint kort til samlingen. I formiddags tænkte jeg at jeg ville samle de fineste og sjoveste i en lille bog, så jeg tog nogle scrapbogs ringe og hulmaskinen frem og så kom der følgende ud af det ;-)







Sidst et lille billede taget fra vores tagterrasse i det utroligt smukke men også kolde og blæsende efterårsvejr ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar