Sider

18. marts 2013

Navnebånd fra Ikast Etiket



Nogle gange mangler man bare lige det der sætter prikken over i'et. Er det et kort kan det være lidt bling i hjørnet, for et maleri kan det være rammen men for et sy eller strikke projekt er det helt sikkert det at kunne sætte et lille mærke i nakken på tøjet hvor der står en lækker lille tekst. For mig er teksten "Made by Mulle" et must, og det er da også blevet til en del kreationer gennem tiden med dette mærke i nakken. Faktisk er det blevet et krav fra min søster om at når jeg laver noget til hende eller børnene SKAL det være "Made by Mulle".  Derfor var valget ikke svært da Ikast Etiket, hvor jeg før har bestilt navnebånd, søgte efter anmeldere til deres produkter.  Jeg var hurtig ved tasterne og skrev at jeg gerne ville anmelde deres navnebånd. Efter jeg havde valgt udseendet på mine nye navnebånd gik der ikke mere end et par dage før de lå i min postkasse, hurtigere kan man vidst ikke forlange at de er fremme når man er privatperson der kun bestiller 100 bånd af gangen ;)


Mærket fra min seneste portion mærker. Her er teksten i neon på sort baggrund. Jeg vil fremover bruge disse til ting jeg syr til voksne mens den gamle portion som i ser på de andre billeder vil blive brugt til børneting.
Billede genbrugt fra tidligere blogpost med mine "gamle mærker"

Billede genbrugt fra tidligere blogpost med mine "gamle mærker"

Billede genbrugt fra tidligere blogpost med mine "gamle mærker"


Ikast Etikets hjemmeside er utrolig behagelig at navigere rundt på når man skal bestille, og man bliver guidet igennem ens valg af bånd, farve, skrifttype, skriftfarve og selve betalingen også. Selve båndene bliver leveret i små poser hvor båndene er lagt og foldet så fint, og kvaliteten er bare helt i top. Båndene fra min 2. bestilling her lever fuldt ud op til forventningerne og lidt til. Jeg foretrækker de bånd hvor man selv skal sy navnene i, men de har også alverdens andre typer bånd hvis det er det man er til. Så jeg vil til enhver tid anbefale alle at bestille bånd fra Ikast etiket, hvis man som jeg ønsker at give sit projekt den der ekstra lille detalje der bare lige sætter prikken over i'et.

Jeg håber i som jeg vil gribe muligheden for at sætte et ekstra lækkert præg på jeres fremtidige projekter med navnebånd fra Ikast Etiket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar