Sider

4. oktober 2011

Hæklet kurv til garderoben


Faldt over denne enormt søde kurv på en side der hedder pinterest.com. Pinterest er en fantastisk side online der fungerer lidt ligesom en opslagstavle, bare på internettet og ikke på væggen. Her kan man samle billeder og samtidig med at man vedhæfter den originale kilde online.


Kurven faldt jeg over på ovennævnte side og vil gerne dele den med jer her på bloggen. I kan finde den originale opskrift på norsk på følgende link.Hængekurven

Jeg lavede selv en miniature udgave af kurven her til aften, det tog omkring 2 timer, i alm. multifarvet bomuldsgarn på en pind 2,5. Kurven er blevet enormt sød og ca 7 cm i diameter. Jeg lægger billeder op såsnart jeg har tid. En af de nærmeste dage vil jeg lave en i fuld størrelse enten af stofstrimler eller noget tykt garn, måske endda begge dele ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar