Sider

18. januar 2012

Calendar

Finally I got around to take some great pictures of that calendar/planner of mine ;-) I hope you enjoy..






Til jer på Panduro's blog, så har jeg tolket temaet en smule anderledes end mange af jer andre. Jeg har sjældent brug for de der ophængte kalendere da vi på siden af vores køleskab har en fleksibel oversigts kalender. Til gengæld bruger jeg denne type kalender flittigt. Det er altid rart at have en kalender ved hånden når man er på farten. Inspireret af My Handbound Books (se tidligere blog indlæg), har jeg derfor syet en læderindbundet kalender til mig selv. Denne kalender har en fin snørrelukning og indeholder både måneds oversigt, ugentlig planlægnings kalender og bagest en adressebog. Skindet er lidt for langt i den ene ende, hvilket betyder at jeg også kan bruge omslaget som bogmærke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar