Sider

15. september 2012

Kæmpe Giveaway

Ja nu tror i sikkert at det er mig der laver en give-away, men det er det bare ikke... Det er Inger ovre på Simply Inger der har lavet en overlækker giveaway som jeg bare er nødt til at deltage i ;-)

Så her er et lille link til den ;-) Tænk sig at kunne designe og få printet sit eget mønster karton...




Med det sagt, beklager jeg meget ikke at have blogget ret meget på det seneste. Det har været en kombination af at min PC gik ned og at de projekter jeg har lavet er hemmelige... Sådan noget som fødselsdagskort skal jo ikke vises på bloggen førend modtageren har fået det... Der går lige et par dage før jeg er oppe i gear med at få lagt fotos ind osv. så i må væbne jer med tålmodighed. Imens kan i kigge lidt rundt på Ingers blog og hvis i stadig mangler noget at lave kan jeg varmt anbefale Tina Dalbøges kreative univers som i finder lige HER . Hun er nemlig fuld af gode ideer til kreaprojekter og indretning ;-) Vi ses snart igen...

1 kommentar:

  1. Takk for at du deltar i min blog Giveaway :)
    LYKKE TIL!
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet