Sider

18. maj 2012

Har lavet noget der rent faktisk minder om vintage...

Lyset er ikke til at fotografere i nu, så det bliver kun dette lille sneak peak på det LO jeg har siddet og puslet med her til aften... Derudover har jeg været på Bellahøj kræmmermarked, hvor man bliver overvældet over mængden af kreadamer der kun har 3D ark til salg... Ikke særlig spændende hvis du spørger mig, men vi ligner heldigvis ikke alle hinanden ;-)


Så nu vil jeg sige godnat og lade jer alle glæde jer til imorgen, hvor i får lov at se resten af det her skønne LO ;)

2 kommentarer:

  1. Uhhh det ser spændene ud..

    Nej det mange år siden jeg lavede 3D kort..
    Men der er nok mange der stadig gør det som slet ikke har opdaget vores dejlige hobby :)

    SvarSlet
  2. Ih, det ser lækkert ud!!

    SvarSlet