Sider

29. juni 2012

Giveaways...

Jeg har gjort det før og nu gør jeg det igen ;-) Jeg følger jo med på en hel del blogs derude i cyberspace, og nu er der ikke mindre end to af de mest fantastiske af dem der har en giveaway kørende. Så nu spreder jeg ordet til jer alle ;-)

Først er der en dansk blogger der kalder sig Snullemor, hun er kunstner og har en rigtig hyggelig blog, her er link til både blog og giveaway: snullemor.blogspot.dk




Den anden er en canadisk dame, der fører en familie virksomhed hvor de laver alt fra taske til porcelæn med deres egne prints på. Jeg synes i skal kigge forbi og tjekke hendes ting ud. De er absolut fantastiske...

bookhou at home blog

















1 kommentar:

  1. Tak for det tip - den taske vil jeg også prøve prøve lykken med : )
    Og tak for link til min egen give·away : )

    SvarSlet