Sider

12. oktober 2012

Babies...

Havde for noget tid siden forelsket mig i en embossing folder med noget tekst og en helt simpel tegning til baby kort. Meeeeen jeg har stadig ikke nogen Big Shot så alt større en 4 cm kan ikke gå igennem min lille bitte Double Do maskine. Men da det var på facebook jeg så det skrev jeg en lille kommentar på billedet og vupti en super sød medskrabber Lone, tilbød at sende mig nogle stykker hun havde embosset når hun fik folderen. Det er nu noget tid siden jeg fik dem og har endelig fået lavet nogle kort ud af dem. Det er dem i kan se her ;)

Det første kort er liftet fra Washi kurset på scrapsisters forum, men jeg ku ikke helt blive gode venner med de rufles så de andre blev bare "glatte" ;) 6 foldere fik jeg tilsendt og 6 fine kort.. Tusind tak til Lone ;)





Jeg beklager de mørke billeder, men de er taget i aften belysning den anden dag ;)

Til kortene har jeg brugt A5 kort baser, papirtape fra panduro, blåt og lyserødt karton, snor fra Netto, blå rihnsten fra panduro, lidt halvperler og små hjerter fra lageret af dims samlet gennem tiden ;)

5 kommentarer:

  1. det har jeg ikke set før - jeg er vild med tørembossing. Det ser meget elegant og flot ud!

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke og elegante... en rigtig fin embossing motiv
    God weekend til dig

    SvarSlet