Sider

16. oktober 2012

The beginning

For noget tid så jeg at Mette Hvistendal var gået igang med at lave sit helt eget jule album, som kan stå fremme på reolen hele året til at samle alt fra traditioner til ønskelister. Den idé var lige noget jeg straks måtte adoptere. Mette er en super dygtig scrapper og i kan se coveret på hendes album her:
 Hvistendal

Jeg har taget udgangspunkt i hendes album og målene på det (som hun har været så sød at udlevere til lille mig) og naturligvis gjort det til mit eget. Mit er dog slet ikke så smukt som Mettes endnu ;)

Jeg har nu fået lavet selve coveret og sat binding rings i, i morgen kaster jeg mig ud i at skabe en smuk forside og lukke anordning til albummet. Når det kommer på plads kan jeg kaste mig over indholdet af albummet ;)

Nok snak og for lidt billeder ;)




Albummet er lavet af noget tykt karton, der lå på hylderne i de indbyggede skabe der var i huset da vi flyttede ind. Skabene røg ud men kartonnet gemte jeg, det er nemlig væsentlig billigere end chipboard ;) Men da farven var mørkegrøn og koksgrå har det fået en ordentlig omgang Gesso inden det lilla netstof fra stof 2000, lilla grosgrain bånd fra panduro, lidt blonde af ukendt herkomst, 4stk 2" binding rings og sidst men ikke mindst hvidt karton til indersiden...

Stay tuned, for det er ikke sidste gang der bliver blogget om dette album ;)

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. Glæder mig til at se hvad du mere får gjort ved det :)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud! Glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
  3. Lækkert glæder mig til at se mere

    SvarSlet