Sider

12. juli 2013

Pusleunderlag lige til at tage med..

Det er snart noget tid siden jeg syede dette fine pusleunderlag, men jeg var bare nødt til at lave et af dem. Har også store planer om en masse andre syprojekter, men jeg har "udryddet" alle dem vi ikke ku leve uden ;) Mønsteret til dette underlag kan jeg desværre ikke selv tage credit for, men til gengæld kan jeg henvise til Ginger Cake Patterns hvor jeg har købt det for snart længe siden ;) enjoy..



Mellem håndklædet og stoffet er der "tislagen", hvis uheldet nu skulle være ude ;)


Det her er den ene lomme til bleer og den anden lomme er foret med "tislagen" så man kan lægge en fugtig klud eller nogle vådservietter i lommen uden det hele bliver vådt....

1 kommentar:

  1. Rigtig fint underlag og godt at ha til at tage med også, når man skal nogen steder. Det minder en del om de pusletasker, jeg syede for mange mange år siden, da jeg selv havde små børn LOL. De var bare lavet mere some en taske, man lige kunne tage over skulderen og havde en delindhold i sig også LOL.
    Flot arbejde. Há en rigtig god week-end.

    SvarSlet