Sider

22. marts 2014

Dream Journal - Angely's sider

De sidste sider jeg lavede i dream journal vol.1 er til Heidi, jeg bliver inspireret utrolig meget af Heidi og hendes stil og det vil jeg gerne takke hende for.
Jeg vil også benytte lejligheden til at takke hende for at have skabt forummet, bloggen, ja hele den virtuelle verden der hedder scrapsisters.dk. Den har kørt i 6 år med hendes kyndige ledelse, og den får forhåbentlig lov at køre længe endnu i de "nye" hænder den bliver overdraget i. Jeg er i hvert fald helt tryg ved Tina der overtager styringen af scrapsisters indenfor den nærmeste fremtid ;)

Her får i så mine sider, der også er de sidste sider lavet til omgang 1. De første sider til omgang 2 er lavet og modtaget der ude så de vil komme på bloggen snarest ;) Der er mange billeder denne gang, men der er også utrolig mange detaljer på siderne der blev modtaget i december sidste år ;)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar