Sider

23. marts 2014

Et kort til en ung mand

Det der med herre/drenge kort er bare noget der ikke er særlig nemt, for hvad kommer man lige på et kort til sin lillebror der fylder 23 år i morgen?? Vi skal fejre hans fødselsdag i eftermiddag, og jeg er rimelig sikker på han ikke følger med på min blog, så tør godt vise jer resultatet her på bloggen nu ;)






Jeg har lavet selve kortet i sort karton med et turkist skrivefelt inde i kortet og turkis matte under den sorte med glimmer shine der er hævet på 3d puder. Så har jeg embosset et stempel fra Panduro i sølv i hjørnet og malet et stort træ M i turkis og pyntet med sølv stjerne stickers. Håber det falder i god jord. Jeg har valgt bogstavet M fordi han hedder Magnus.

6 kommentarer:

  1. Flot enkelt "drengekort". Det klarede du til UG.

    SvarSlet
  2. Det blev da rigtig flot, og en fed farve helt sikkert.

    SvarSlet
  3. rigtig godt drenge/mandekort, jeg tror mange af os har svært ved det, men du er sluppet rigtig godt fra det :)

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort Mulle, det er du rigtig nok sluppet fint fra.

    SvarSlet