Sider

18. marts 2014

Dream Journal - Fru Maansens og Ifversens sider

Der er desværre begyndt at være langt imellem mine indlæg igen, og det er bestemt ikke med min gode vilje, for jeg har masser af ting jeg kan vise min blog. Jeg har bare en lille fyr der fylder 8 mdr lige om lidt. Han kravler og rejser sig helt op selv nu, hvilket er meget tidligt, og har generelt bare alt for meget fart på hvis man spørger mig. Så jeg er træt om aftenen når han bliver lagt i seng ;)

I dag får i siderne fra 2 forskellige dream journals, de blev sendt samtidig så jeg er ikke helt sikker på hvilken bog der hørte til hvilken scrapper ;) Men begge er blevet rigtig fine... og meget forskellige.

På de første har jeg leget med flydende akvarelfarve på mist flasker og zentangle effekter.





Og på de næste har jeg haft gang i washi, gesso, maling blomster og en masse andre lækkerier.




Jeg selv rigtig tilfreds med begge dele, selvom de er meget forskellige ;)

Jeg må lige samle mig sammen og få vist nogle flere af mine mange projekter på bloggen. Det kan ikke passe at der skal gå 16 dage mellem hvert indlæg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar