Sider

22. august 2012

Endelig skete det...

Nogen vil måske tænke at jeg taler om at jeg endelig fik blogget igen, og på den front har de også lidt ret... meeeen det var ikke det jeg tænkte på..
I går meget tidligt om morgenen, kl. 04.20 for at være helt præcis, skete der langt om længe det at jeg blev moster for anden gang. weee... Han er bare en lækkermås.. Af hensyn til forældrene vælger jeg ikke at sætte billede af ham på bloggen her, men til gengæld kan jeg vise jer nogle af alle de projekter jeg har gået og puslet med i forbindelse med hans fødsel ;-)

Først og fremmest fik han igår den lækreste lille sweater strikket af undertegnede og i samme model som hans søster fik ved hendes fødsel ;-)

Sweater str. 0 år i ren uld med neon knapper



Closeup af halsudskæring med knap og mærke i nakken ;-)
Følg med her på bloggen, har bl.a. et indlæg om et dåbskort/minialbum på trapperne, og lidt andre sjove ting...

9 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot moster x2 ; )

    SvarSlet
  2. Tillykke med mostertitlen!
    Sød lille trøje!!

    SvarSlet
  3. Ihh tillykke med ham :)
    Hvor er den bare kær den lille trøje..!!

    SvarSlet
  4. Lækker trøje, og tillykke med at være blevet moster for 2. gang

    SvarSlet
  5. Tillykke med moster rollen gange 2 og sikke en sød trøje.
    lilla

    SvarSlet
  6. Supper flot trøje og tillykke.

    SvarSlet
  7. Åh, den er flot!! Tillykke med endnu en mostertitel. Jeg er også moster til 2 (nu voksne) piger.

    SvarSlet
  8. Tillykke med mostertitlen gange 2. Rigtig sød trøje.

    SvarSlet
  9. Nåer så sød. Fin detalje med afsender på trøjen. Tillykke.

    SvarSlet