Sider

22. juni 2013

Dyrene i Zoo..

Jo det er vidst alle sammen dyr fra zoologisk have... Men det er også det sidste projekt jeg nåede at lave inden jeg gik på barsel for mit arbejde... 8 små kostumer lige til at tage på i teaterværkstedet ;)


Nogle dyr er mere åbenlyse end andre, men kan i gætte dem alle???

Jeg har selv stået model til alle foto's, men hold fast hvor var det svært ikke at dø af grin når ungerne stod i baggrunden og grinede af en fordi de bare syntes jeg så herre morsom ud ;)

5 kommentarer:

  1. Eiiii hvor fint. Hvor er de blevet flotte. Og hold da op et stort projekt.

    SvarSlet
  2. Skønne dyrehætter, du er da både kreativ og flittig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Ha ha, hvor er det sjovt og hyggeligt :)

    SvarSlet
  4. Ha ha ha ha hvor er de bare cute, og sikken et kæmpearbejde med at lave dem, og jo mon ikke lige det går med at gætte dem he he.

    SvarSlet
  5. Hvor ER de fine de kostumer og skønne billeder af dig. Jeg tror jeg har styr på alle men er i tvivl om den sidste er en bamse eller en hund men pyt så kan det jo bruges som begge dele. =0)

    SvarSlet