Sider

6. juni 2013

Så blev jeg lige Buzzador... Veet test...

Til alle jer der læser min blog for at blive inspireret til at lave noget kreativt, må jeg skuffe jer. Dagen i dag kommer til at handle om noget helt andet, så med mindre i har lyst til at lave små smiley'er i hårene på jeres ben så er der ikke noget kreativt at komme efter ;)

Jeg er nemlig gået hen og blevet buzzador, det vil sige at jeg via en side der hedder Buzzador.dk får tilsendt produkter jeg kan teste og evaluere på sammen med venner og bekendte. Så her til formiddag har jeg testet 2 produkter hårfjerning fra Veet med en veninde. Det vil sige vi testede det på min veninde for jeg er altså lidt hysterisk med hvad jeg selv kommer på huden her under min graviditet. Derfor må i nøjes med billedet fra Veet selv fremfor vores ellers lækre stænger ;)



Første produkt var Veet Easy Wax Electrical Roll-On kit, som i ser på billedet herover. Jeg har før tit brugt Veet's wax strips når jeg skulle fjerne hår på benene, ikke med et super resultat, men som godt supplement til skraberen så derfor var mine forventninger til denne maskine ikke for store. Men jeg vil sige at jeg blev positivt overrasket.
Æsken indeholder alt hvad man skal bruge, selve maskinen, en voks patron, stof strips til at fjerne voksen fra benene med og nogle olieservietter til at rense benene efterfølgende. Maskinen skal sidde i strømmen min 20 minutter for at være ordentligt varm, hvilket nok er det største øv for mig. Jeg har sjældent både 20 min til at varme en maskine og 20 min til at fjerne hår samt den tid maskinen skal sidde i strømmen undervejs for at holde sig varm... Men selve resultatet var imponerende, der sad ikke et hår tilbage efter vi havde vokset alle steder på benene på min veninde. Nu er det spændende at se hvor lang tid der går før hårene er tilbage...

Det andet produkt vi testede var Veet Precision Wax and Care. Det er et produkt til at fjerne hår i ansigtet, så der skal precision til. Voksen stilles i en kop med varmt vand for at få den rette konsistens, så påføres den enten med tuben eller den medfølgende pind og så fjernes hårene med stofstrimlerne der også er med i pakken.
Vi måtte erkende at det her produkt bare ikke er lavet til os. Det kræver stor præcision at påføre, samtidig med at det kræver adgang til kogende vand. Vores alternativ er pincetten der altid kan fjerne netop det hår der er uønsket, mens det med voksen her er alt for nemt at tage de 7 hår ved siden af med også... Kan være det virker for andre, men hos os var det ingen succes...

Sammen med de her toprodukter var der i pakken prøver på voks strips der er kolde, skal varmes ved håndkraft for så at fjerne hårene på benene. Jeg har som nævnt før brugt dem som supplement til min skraber, da de er gode til at fjerne de største del af hårene, men de tager bare ikke det hele med. Fordelen ved dem er at de er hurtige at bruge frem for maskinen vi her har testet.

Alt i alt må konklusionen være at maskinen får lov at blive boende hos mig, og så snart bebs er kommet ud skal mine ben også have en tur med den ;) Alt det andet har ikke været den store succes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar